FAQ

Vaak gestelde vragen :

Nee, standaard is ontbijt niet in de prijs inbegrepen maar dus wel mogelijk. Dit kan je aanduiden op het reservatieformulier.

Nee, voorlopig kunnen we je hierbij nog niet helpen.

Ja, dit kan je aanduiden op het reservatieformulier.

Ja, zowel voor je check-in (betalend) als na je check-out (gratis).

Je kan tot 23 uur inchecken. Heb je een goede reden, dan kan later ook. Gelieve bij het reservatieformulier het te verwachte uur te noteren.

Je kan tot 11 uur uitchecken.
Wil je later uitchecken, kies dan bij je reservatie deze optie (betalend).

Om hygiënische redenen en een steile trap aanvaarden we geen (middel)grote huisdieren. Voor kleine huisdieren kunnen we een uitzondering maken.

Ja wij staan op Airbnb.
Naar onze mening het beste boekingsplatform. Gasten waarderen ons met een 4,8/5.

Airbnb geeft ons de status “Superhost”. Superhosts zijn ervaren verhuurders die zicht inzetten voor een buitengewone ervaring.

Airbnb controleert onze activiteiten vier keer per jaar.

Rechtstreeks boeken geeft jou dezelfde beleving maar aan een lagere prijs (uitzonderingen mogelijk).

Wij staan (noodgedwongen) ook op Booking, één van de grootste verhuurplatformen ter wereld.
Echter raadden wij af daar te boeken. Dit om tal van redenen, zowel voor de host als voor de gast.

Rechtstreeks boeken geeft jou dezelfde beleving maar aan een lagere prijs (uitzonderingen mogelijk).

Mijn vraag staat niet in bovenstaande lijst!

Voeg het onderwerp van je vraag in het venster "Search..." in de rechterkolom. Klik daarna op het vergrootglas. Of bekijk het overzicht van alle pagina's hieronder. Mocht je het antwoord op je vraag alsnog niet vinden, neem dan gerust contact op.