BETALEN

Betalen tijdens boekingsproces

Wanneer je het boekingsformulier hebt ingevuld en de knop “Boek (& Betaal)” indrukt, kan je kiezen om onmiddellijk ook de betaling online te verrichten.
Dit kan door middel van Bancontact, Payconiq QR-code, Sofort, iDeal (Nederland), Giropay (Duitsland), EPS (Oostenrijk),  Przelewy24 (Polen) en gewone bankoverschrijving.

Betalen bij aankomst

Dit kan uitsluitend indien de incheck-datum binnen de 3 dagen valt. Er kan dan bij aankomst betaald worden. Dit kan contant, met de Payconiq app (Bancontact) of de Consumptiecheque (EdenredSodexo).

Opgelet: Om misbruik te vermijden vragen we je om een kopie van je identiteitskaart te e-mailen zodra je hebt geboekt (maar niet hebt betaald).
Zolang wij deze niet hebben ontvangen blijft de kamer beschikbaar voor andere gasten.

Betalen na boekingsproces

Wanneer je het boekingsformulier hebt ingevuld en de knop “Boek (& Betaal)” indrukt, kan je kiezen om de betaling later te doen. Sluit gewoon het betaalvenster.

Je krijgt een confirmatie bericht van je boeking en een uitnodiging om het online betaalgedeelte af te ronden.

Liever betalen met je bank(app)?
Overschrijven naar IBAN:
BE73 9733 8430 6960 – BIC: ARSPBE22
Noteer het boekingsnummer bij omschrijving.

Gelieve binnen de 12 uur over te boeken. Tijdens deze periode kan niemand anders reserveren op de datum(s) waarvoor je gereserveerd hebt.

Betalen met cheques

Wens je te betalen met een Consumptiecheque (Edenred / Sodexo) dan dien je ons een e-mail te sturen met de vervaldatum, het totaalbedrag van de cheques en een foto(copie) van elke cheque.

Op de dag van je aankomst bezorg je ons de originele exemplaren. Deze dienen ten minsten nog 1 week geldig te zijn!

Aangesloten bij Endered onder nummer 1487207