BETALEN

Betalen tijdens boekingsproces

Wanneer je het boekingsformulier hebt ingevuld en de knop “Boek (& Betaal)” indrukt, kan je kiezen om onmiddellijk ook de betaling online te verrichten.
Dit kan door middel van Bancontact, Payconiq QR-code, Sofort, iDeal (Nederland), Giropay (Duitsland), EPS (Oostenrijk),  Przelewy24 (Polen) en gewone bankoverschrijving.

Betalen met kredietkaart

Wanneer je het boekingsformulier hebt ingevuld en de knop “Boek (& Betaal)” indrukt, sluit je daarna het betaalvenster en stuur ons onmiddellijk een email met de vraag om met creditcard te betalen.

Wij e-mailen jou dan een link waarmee je met Mastercard, Visa Card of American Express kan betalen. Let op, voor deze dienst rekenen wij 3% administratiekosten aan. (Negeer zowel het automatisch confirmatiebericht als het automatisch herinneringsbericht, met verzoek tot betaling .)

Of stuur ons gewoon een email met de nodige reservatie-informatie (ipv het boekingsformulier) en je verzoek om met creditcard te betalen.

Betalen na boekingsproces

Wanneer je het boekingsformulier hebt ingevuld en de knop “Boek (& Betaal)” indrukt, sluit je daarna het betaalvenster.

Je krijgt automatisch een confirmatiebericht van je boeking en een uitnodiging om het online betaalgedeelte af te ronden (binnen de 12 uur).

Toch liever betalen met de klassieke bankoverschijving? Dat kan ook!

B&B De Schorre
IBAN: BE73 9733 8430 6960 – BIC: ARSPBE22

Noteer het boekingsnummer als omschrijving.

Gelieve binnen de 12 uur over te boeken. Tijdens deze periode kan niemand anders reserveren op de datum(s) waarvoor je gereserveerd hebt.

Betalen bij aankomst

Dit kan uitsluitend indien de incheck-datum binnen de 3 dagen valt. Er kan dan bij aankomst betaald worden. Dit kan contant of met de Payconiq app (Belgische bank app van Bancontact). Je kan bij aankomst niet met een bank- of kredietkaart betalen.

Opgelet: Om misbruik te vermijden vragen we je om een kopie van je identiteitskaart te e-mailen zodra je hebt geboekt (maar niet hebt betaald).
Zolang wij deze niet hebben ontvangen blijft de kamer beschikbaar voor andere gasten.

Betalen met cheques

Wens je te betalen met een Consumptiecheque (Edenred / Sodexo) dan dien je ons een e-mail te sturen met de vervaldatum, het totaalbedrag van de cheques en een foto(copie) van elke cheque.

Op de dag van je aankomst bezorg je ons de originele exemplaren. Deze dienen ten minsten nog 1 week geldig te zijn!

Aangesloten bij Endered onder nummer 1487207